template blog content - jaaroverzicht-2015

Het nieuwe jaar komt eraan en wij kijken terug op een geweldig jaar met veel leuke trouwreportages en loveshoots! De boekingen en aanvragen voor het volgende jaar zijn alweer geruime tijd in volle gang. Er staan al hele leuke trouwreportages voor 2016 geboekt, de laatste weken van 2015 zijn er meerdere leuke gesprekken met aanstaande bruidsparen geweest en ook de komende tijd hebben we meerdere kennismakingsgesprekken in onze agenda staan. Heel leuk!

We kijken graag vooruit, maar we vinden het ook heel leuk om nog even terug te kijken op het afgelopen jaar. Dat hebben we gedaan met een jaaroverzicht van onze favoriete foto’s van 2015. Onze eerste selectie hiervan kwam op een film die veel te lang duurde, dus we zijn met veel moeite tot onderstaande selectie gekomen (nog steeds geen kort filmpje… Maar dat is een goed teken laten we maar zeggen!). Benieuwd naar onze stijl bruidsfotografie? Bekijk dan hieronder onze favoriete foto’s in ons Jaaroverzicht 2015 Bruidsfotografie en Loveshoots. Veel plezier!

Bruidsfotografie en loveshoot

Onze stijl bruidsfotografie kan omschreven worden als een frisse en romantische reportagestijl. Alle mooie, leuke, bijzondere en geweldige momenten van jullie trouwdag vastgelegd zoals ze echt zijn. Jullie genieten van elkaar, van jullie gasten en van de mooiste dag van jullie leven. En wij leggen dit zo onopvallend mogelijk vast. Een bruidsreportage fotograferen wij altijd met 2 enthousiaste en professionele fotografes. Zo kunnen de voorbereidingen bij zowel bruid als bruidegom tegelijkertijd vastgelegd worden, maar bijvoorbeeld ook van beide de reactie wanneer jullie elkaar voor het eerst zien op jullie trouwdag. Zo wordt jullie dag compleet en vol emotie, geluk en vooral liefde vastgelegd! Wij komen uit Zwolle (Overijssel) en Hoogeveen (Drenthe) en maken bruidsreportages binnen heel Nederland.

Een loveshoot of pre-wedding fotoshoot is een mooie manier om elkaar als bruidspaar en fotograaf alvast wat beter te leren kennen voor de trouwdag. Een loveshoot kan op iedere gewenste locatie gemaakt worden. En ook een zonsondergang fotoshoot behoort tot de mogelijkheden.

Zijn jullie na het zien van de foto’s enthousiast geworden? Mail of bel ons dan om te kijken of wij op jullie trouwdag nog beschikbaar zijn, zodat we een vrijblijvend kennismakingsgesprek in kunnen plannen. En wie weet leggen wij jullie mooiste dag volgend jaar vast en maken deze onvergetelijk!

tagged in bruidsfotografie, bruidsreportage, Drenthe, Hoogeveen, loveshoot, Overijssel, pre wedding fotoshoot, Zwolle